tirsdag den 27. april 2010

Not again

Jeg smuttede lige en tur i H&M i Fields efter arbejde, for at kigge efter en kjole jeg egentlig havde købt for en månedstid siden, men valgte at returnere. Nu har jeg så fortrudt, og var på jagt efter den igen, men den var desværre ikke til at finde. Til gengæld endte jeg med at tage mig selv i, at hive andre fine ting ned fra stativerne, og kom "desværre" til at købe lidt alligevel. Dette er virkelig (helst) også månedens sidste køb. Min konto lider virkelig. Til gengæld blev jeg positivt overrasket over H&M i dag. Jeg synes normalt den virker så uoverskuelig, men da der næsten var ingen mennesker ude i Fields i dag - ja så var det faktisk lidt hyggeligt. Endte med at stå i prøverummet 3 gange, hver gang med 3-4 nye items. Nogen der sagde god tid? Jeg fandt langt om længe endelig en maxikjole i sort. Dog skal den lægges lidt op, da den er for lang til mig. Men jeg glæder mig allerede til at tage den på. Den vil se godt ud med min cowboyjakke udover. Fandt også en über cool nederdel med print, en trøje, et tørklæde og en fin, men rå halskæde fra Glitter. Den vil jeg tage på her på torsdag til min kammerats afskedsfest.


Billede 1 halskæde fra Glitter
Billede 2 maxikjole fra H&M
Billede 3 trøje fra H&M
Billede 4 tærklæde fra H&M
Billede 5 nederdel fra H&M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar