torsdag den 22. april 2010

Influence




Godt nok er det helt tilbage til november 2008, at "the Olsen twins" udgav denne bog. Men her i mandags da jeg var inde i Urban Outfitters, faldt jeg over bogen. Efter lige at have bladret lidt i den, blev jeg simpelthen nød til at købe den.

Mary-kate og Ashley har interviewet særligt udplukkede mennesker, som de føler er indflydelsesrige og har gjort en forskel. I bogen kan man bl.a. læse om store personligheder som Karl Lagerfeld, Diane Von Furstenberg, Francisco Costa, Christian Louboutin og mange flere. I hvert interview forklarer den interviewede hvordan de blevet, den person de er nu, og hvad der inspirerer/inspirerede dem.


Jeg startede på bogen i dag, da jeg ligger syg herhjemme. Jeg er nået til side 48, og er allerede helt høj af den. Den er enorm inspirerende og giver stof til eftertanke. Derudover er der en masse flotte fotografier, malerier, kunst, collagelignende materiale og lækker mode fra de diverse kunstnere. På trods af, at bogen ikke handler om tvillingerne, må jeg indrømme de er mine it-girls. De kan deres shit;)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar