lørdag den 12. juni 2010

New in

I dag var jeg lige et smut forbi Monki, hvor de havde 50 % på en stor del af deres varer. Jeg fandt et par sorte haremsbukser, som jeg egentlig har i forvejen, men som efterhånden er blevet ret slidte. Og da der nu også var halv pris, så var det næsten dumt ikke at købe dem. Billede 1 af t-shirt i sort/hvid med print er også fra Monki. Derudover dumpede jeg ind i H&M, hvor jeg fandt billig neglelak (4 for kun 25 kr) og en fin nederdel samt hvid sommerkjole. Derudover har jeg fået en kjole hjem fra Asos (andennederste billede). En asymmetrisk kjole med draperinger og med "indbygget" sort corsage. Den er super fin. Til sidst, men ikke mindst; Min blazer. Materialet er super dejligt, og derudover er den rigtig let. Ret praktisk her til sommer. Længe leve funktionalitet:-)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar