lørdag den 1. maj 2010

Pay day



Var et smut på strøget i dag, hvor jeg endelig kunne hive dankortet frem uden dårlig samvittighed. Det var der dog også 50.000 andre mennesker der kunne, for hold op hvor var der crowded. Det var slet ikke til at holde ud. Heldigvis var jeg efter en skøn brunch på Café Norden med en kammerat, allerede klar til at indtage butikkerne kl 10.00. Så var der ikke så mange mennesker, og derfor mere overskueligt.
Dagens bedste køb må klart være mine nye sneaks fra Reebok. Har ellers gået og ventet på en opringning fra Wood Wood i en lille uges tid, om at deres nybestilte sneaks fra New Balance ville ramme butikken. Så da jeg trådte ind i butikken for at købe dem, fik jeg øje på dem fra Reebok. Det var kærlighed ved første blik.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar