lørdag den 24. april 2010

nyeste køb

Havde den sidste uges tid aftalt med mig selv, at pga. månedens kommende slutning, var det på tide at holde igen med småkøb. Men men men. Jeg kan alligevel ikke lade være med at kigge, og åbenbart heller ikke lade dankortet ligge i pungen. Så det er alligevel blevet til et par high street fund den sidste uges tid samt i dag. Måske skulle jeg overveje at få Visa Electron i stedet?

Jeg beklager min ringe opsætning af billeder, men er lige ved at lære det:)














































Billede 1 + 2 fra H&M
Billede 3 fra Monki. Den perfekte oldschool sweatshirt til sneaks og en dejlig chill dag.
Billede 4 sko fra Shoebiz. Gode til både hverdag og fest.
Billede 5 top fra Monki
Billede 6 trøje fra H&M. Den dejligste "mormor"trøje med perler.
Billede 7 blazer fra H&M. Vintageinspirerende i marineblå med guldknapper.
Billede 8 "Cykelshorts/Tights" fra H&M. Mit absolut must til sommer er de afklippede denimshorts. Der er lidt rock'n'roll over dem. De er råt, men samtidig afslappet. For at gøre dem mere mere romantisk vil jeg tage disse indenunder.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar